Happy Birthday to Me ♪

Joined wikiHow: Jan 10, 2009

(日本時間の今日未明だったと思います)
私はストローエビを追跡してwikiHow大陸を発見してから、ちょうど2年経ちました。



3日前、wikiHowからグリーティングカードが届きました。
カードの表に描かれた地球には、アメリカも日本も見えません。



wikiHowのあるカリフォルニア日本はどこにあるのか・・・
世界を再認識しました。


It's through collaborative efforts like yours that
wikiHow continues to be a source of knowledge for
millions of people, year after year.

Thank you for every single contribution you made in
2010. We hope you continue building the world's

Popular Posts